Artikler

- Les om trening, helse, ernæring, forskning, guider og mye mer!
Gjør som tusenvis av andre. Lytt på vår podcast du også.
Her er de neste ukenes program i serien.
Å være allsidig og atletisk er et mål for mange.
Etter noen uker med tøff trening, avbrutt av en kort periode med tunge baseøvelser starter nå periode 5.
Til ettertanke for alle som trener. Lasse Tufte lufter sine tanker om egenvektetrening vs tradisjonell styrketrening.
Nå er det drøyt to uker igjen til det nye årets fulle arbeidsdager er i gang. Her er programmet som følges disse to uken...
Burde vi trene mer i frontal og transversalplanet? Kanskje er svaret noe annet enn du tror.
Kan floorpress tilføre deg noe?
Juma Iraki ser på mer "bro-science", denne gangen innen trening.
Årsaker til at rumpetrening er viktig
Den tredje perioden endrer på metodene og øker frekvensen til tre ganger i uken.
Det är några skillnader mellan könen.
Mangler du fremgang på trening? Her er 5 tips som kan få fart på sakene.

Mangler du fremgang på trening? Her er 5...
Dype knebøy er populært. Bør alle gå dypt?
Programmets tredje dag tar for seg det vi kjenner som knedominante øvelser.
Hva gjør at muskelene vokser, og hvordan kan du trene for muskelvekst?
Her er den andre treningsdagen i uken.
Første treningsdagen fra og med neste uke.
Nå nærmer det seg periode 2 av programmet. Fra og med mandag om en uke er det et nytt program som skal utføres.
Dag 4 av prohgrammet fokuserer på vertikale press og fdragøvelser og er det siste av prohgrammene i denne fasen.
På dag 3 av programmet fokuserer vi på knedominante øvelser. Isolasjonsøvelser utføres først og rekkefølgen er som mye a...

Hold deg oppdatert på nyheter

Vi sender ut nyhetsbrev regelmessig med gode tilbud, fagartikler, tips, oppstartsdatoer og annen informasjon om våre studier.

* Ved å gi oss dine kontaktopplysninger samtykker du til at vi kan kommunisere med deg via e-post og samtidig samtykker du til vår personvernpolicy.